הילד/ה סטודנט/ית, מה עדיף? לקנות או לשכור?

פונים ושואלים אותי מכרים וגם לקוחות רבים,
בדבר כדאיות רכישה של נכס בבאר שבע, לשימוש הילדים שלהם שמיועדים ללמוד באוניברסיטת בן גוריון,
>>>>>שאלה זו עומדת ביחס לחלופה: האם כדאי יותר להשכיר להם נכס לתקופת הלימודים?<<<<<<
בוא ונבחן את שתי החלופות האפשריות הנ"ל:
-רכישה של נכס למשך תקופת הלימודים,
או
-סיוע לילדים במימון השכרת נכס בזמן השהות בבאר שבע במהלך תקופת הלימודים.
אז אם "נדבר במספרים", ההבדל ע נ ק י שכן כאשר סטודנט הולך להשכיר דירה בסביבות האוניברסיטה כשותף, קרוב לודאי שישלם סכום ריאלי כשותף, של כ1,100 ₪ בדירת השותפים,
וזה יעמוד כחלופה מול 2,500 ₪ שישלם על שכירות בדירה שישכיר לעצמו.
בחישוב מהיר 2,500*12= 30,000, סכום זה נכפיל ב3 שנים שהם משך זמן הלימודים של הסטודנט ונגיע להוצאה כוללת של 90,000 ₪ וזאת בהנחה שסכומי השכירות לא משתנים במשך התקופה.
לעומת זאת
קניה של נכס סביב האוניברסיטה בסכום כולל של 750,000 ₪ (וכן, יש עדיין מחירים כאלו בעולם) לדירה בת 3 חדרים אשר תשמש את הסטודנט במהלך הלימודים ובסיומם ימכר הנכס בסכום השווה לפחות את מחיר הקניה (אם לא יותר).
כך הילד שהפך לסטודנט גר בדירה בחינם ואף יותר מזה, אם היה ורצה להשכיר את החדר הפנוי בדירתו לשותף בסכום של כ-1,100 ₪ בחודש, אזי הרווח הנוסף בזמן הזה שווה לסכום של : 1,100*36חודשים = 39,600 ₪ שהם אחלה עזרה במימון הלימודים חייב להודות!!!
אז נכון שלא לכולם יש סכום פנוי של 750,000 ₪ לעזור לילדים, אבל מה עם להשקיע פחות ולקחת משכנתא ולשלם בכל חודש סכום השווה לשווי של שכירות של דירה (דהיינו החזר משכנתא בסך 2,500 ₪), סכום השקול לשווי העזרה בתשלומי ההשכרה, ובסיום הלימודים למכור את הנכס ולקבל את מלוא הסכום הרכישה במכירה (750,000 בחזרה !!! – כמובן אם עלה ערך הדירה זה בונוס נחמד, ובכל אופן זה מה שקרה בעשור וחצי האחרונות), אז יש להפחית עלויות מימון ששיעורם לא זניח ובכל זאת ככל הנראה (ותלוי פריסת המימון) עלויות המגורים של הילד יתמזערו בכ2/3 על פני 3 השנים. זה פשוט נפלא, לא כך?
רבים האנשים שרכשו למטרה זו וגילו שלאחר שהילדים סיימו את הלימודים, אפשר עוד להרוויח עוד כמה שנים די בקלות מהחזקת הנכס במיקום פריים ועם שוכרים טובים, וכך יוצא שהעזרה לילדים הפכה השקעה מאוד כלכלית.
מי שזה רלוונטי לגביו ושזקוק לעזרה להבין את התהליך בצורה פרטנית, מוזמן לשלוח פניה בדף הפייסבוק או אפילו באמצעות הטלפון ואסייע ברצון רב

שתף

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד מאמרים מעניינים

רוצים השקעה מוצלחת?​

השאירו פרטים בטופס אני כבר אדאג לעשות את השאר

טלפון:

התקשרות טלפונית בשעות הפעילות

אימייל:

לחצו על האייקון לשליחה​

פייסבוק:

מוזמנים לעקוב אחריי בפייסבוק

ווטסאפ:

קשר ישיר בהודעה